Hallo lieve bloglezers,
Hier ben ik weer eens met een creatie. Jullie weten misschien al dat ik heel graag het punchboard gebruik om een shadowbox te maken. Vandaag laat ik jullie een easelbox zien.
Dit is de voorkant van mijn box. Ik heb gebruik gemaakt van de Growing and Blooming collectie van vorig jaar. Ik vind deze kleuren zo mooi.
Allereerst maak je 2 lijstjes van dezelfde maat en verbind deze met een ruggetje aan elkaar.
dan maak je nog een kleiner lijstje die je er in kunt hangen doormiddel van een strookje aan de bovenkant.
Ik heb voor deze box ook een snijmal van de Creative Craftlab gebruikt.
En de kleine past er precies in,
Hierboven zie je de onderkant.
Ik vond deze box heel fijn om te maken en wilde hem ook graag voor dit blog maken. Ik wens jullie weer een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.
Groetjes van Ineke








Geen opmerkingen:
Een reactie posten